Pages

Monday, March 15, 2010

music

Tokio
Ohashi Takuya
mika............rileks take it easy..hehe

musik mewarnai kite kan,,kat mne2 pn susah kte nak di pisahkan dengan musik..aku pn sme...tp sejak kebelakangan ni cm kureng nak update lagu terbaru..hahaha..nape?entah la..mybe xde ms kot..heehe..korang mst xlepas je dgr musik kn...even sume mmber aku pn ade yang gile musik...smpai baik makan dgr lagu tu..g mne2 pn balik je bukak laptop dgr lagu yang sme..ape stim sgt ke aku pn xtau..hahaha

kat sni aku nak cite pasal musik kegemaran aku..aku pny lah..korang aku xtau lak...kalau musik band ni aku xtau nak pilih mne..bnyak sgt..haha...cm The Strokes,The Fray.Beetles,Jamiroquai,The killer,The artic monkey,buckcherry swithfoot n ramai lg la..kalau nak list kat sni mmg pnjang..hahaha..kne buat 2 post utk blog..tp aku lbih ske solo la...dak ni..nme die MIKA..hehe..lagu die sume aku ske..lme ke baru ke sume aku hafal..2,3 kali aku dgr trus aku hafal..hahaha..korang try la dgr kot2 masuk ngn korang ke kan..hehehe..lagu die diantaranye ialah
.Grace Kelly
.Love Today
.Rain
.Happy Ending
.Rileks, take it easy
.Lolipop

haha..ingat dlu mmber aku baran kalau kalah main PES, tp bile die dgr je lagu rileks take it easy trus okay lak..die kate die tenang..hahaha..bagus la kalau lagu tu boleh buat die tenang..senang2 time mati nnt pasang je lagu tu.kan tenang roh die..heheh..n tu lah jugak lagu pertama MIKA yang aku dengar..mle2 dgr cm biase la korang dengar..tp lelameaku xpasan yang aku dah hafal lagu tu..ahahaha..ajaib kan kan kan..

kalau asia lak aku syorkan korang dengar TOKIO..bukan TOKO HOTEL k..tu lagu sampah je dengar...band jepun nme TOKIO..ala..lagu die OST my boss my hero tu.mst korang ingat kan...tp bukan lagu tu je korang kne dengar..ade lg bnyak lagu yang gempak dow,,hahah..mle2 aku pn dgr lagu tu gak..tp ble aku cri2 rpenye mmg gempak dak2 ni buat lagu..walaupn xfaham tp aku rs masuk ngn jiwa aku..

.Sorafune
.Seisyun
.Amagasa
.Love u only
.Do do do

walaupn xpaham tp korang layan jela..smpaikan satu video tu kat youtube leh tgk sume fans die nyanyi lagu tu sbgai ucapan trma ksh pas habis show dorang..bayangkan gegar satu hall ngn lagu dorang buat dinyayikan oleh pminat2 dorang..hehe...best tu..kat sni ade ke??ade yang gile glamor bnyak la...bru naik sket da bnyak cite..demand la.hahaha..terkutuk lak..wakakakaka

ade lagi satu ni....jepun gak..aku xdgr sgt lagu die yang lain..tp layan gak la..aku cme dgr lagu die yang ni je...ARIGATOU...nme die Ohashi Takuya..hehehe..korang wajib dengar yang ni..bapk best..aku baru pasang sekali kat dalm bilik dah ade mmber yang mntak nak buat ringtone hp die..haha..padhal aku pn xtpikir nak buat ringtone..hahaha..pastu ape lg..sume dak layan lagu tu..korang dengar k..AROGATOU by OHASHI TAKUYA...

-selamat layan

0 comments:

Post a Comment