Pages

Wednesday, March 3, 2010

love love love love

Korang mst loving2 cmni kan..haaaa..bc ni

Aku ada sorang kawan ni la…kawan tu xsangat la..mybe kenalan je kot..tp die ni kaki bangge diri pastu kaki myusahkan waktu tido aku..hobi die adalah gayut..xkira lah waktu malam ke siang ke pagi ke kiamat ke..gayut je keje die..die ni mamak..aku xtau la sume mamak ni prangai cm die ke..tp die ni kaki bagge diri nak mampos..xpernah ada istilah merendah diri bg die..sentese nak bngge je..mngkin sbb die ni berduit sket or kaye sket.. so die bngge la..bapak die ade kedai makan mamak..so cm kedai mamak lain..mmg laku n sbb tu la kot die kaye..

Die ni ade awek..n berawek la bermusim..mksdnye musim nak submit assgmnt n nak final exam je ade la awek die..kalau x xpernah ade pn..mkne nye dah terang2 la awek die tu nak amek kesemptan je kat die..suh siapkan assgmnt n buat keje utk kepentingan sendiri..

Nak di jadikan cite..satu hari tu tgh aku sibuk melayan football manager 2010,die pn menjalankan hobi die tu si sebelah katil aku..gayut lah ape lg..bukan lah aku nak dengar die bergayut pn..tp dah die ckp kuat sgt…mmg dengar la…dalam sesi penggayutan tu aku dengar die mnje2 ngn awek die lak..abes meremang bulu roma aku..awek die tu melayu lah..boleh tahan lah cantek die tu..xdelah macam halimah jongang ke ape ke yang buruk2 kan..so aku terdengar lah satu ayat “jangan nakal2 yek..kalau nakal nnt picit lg “

Korang xkan la xtau ape aku pkir..sbb sbul tu pn die asyk cite ape bnde tah yang dorang buat..konon nak recall balik mood la…nak stim2 la kot dlm fon..hampeh..aku dengar tu aku trus pkir..die ni sje nak tnjuk kat aku ke die ade awek…padahal aku xheran sgt pn..lg pn aku ngn awek aku dah masuk taun ke-5..n aku tau die mmg dengki kat org yang ade steady gf..bukan aku je..sape2 lg la yang ade steady gf la…aku pelik la….cmne dak pmpn yang awek mmber aku nil leh buat bnde2 cmtu ngn die…adeyh2..

N aku terpikir..kalau betul la dak pmpn ni nak knekan die je atau nak amek kesempatan je kat die pasal assgmnt tu,nape die sanggup bg sume tu kat laki ni..padahal mamak kan..ape yang ade…bukanye ensem..kalau tengah malam tu mmg xkan Nampak la,kecuali gigi ngn sedikit bahagian mata la…haaha..nak ckp die ni ensem..aku lg ensem kot..yela..bukan aku je..ramai lg laki yang ensem yang sesuai ngn pmpn yang mke agak cun cmtu..tp nape la pmpn ni snggup buat ngn org cmtu..haha..xgeli ke bulu2 bnyak???wakakaka

Aku bukan nak sebuk pasal hal korang..yela..aku bukan nye alim sangat..tapi aku sedih tgk dak2 melayu yang seringkali snaggup mambuat ape je utk balak dorang…kononye CINTA la tu…atas nma cinta la,cinta itu segalanya la…ape lg la… macam sial..aku ngn awek aku pn berpada2 gak..xde la smpai cmtu kan..n aku rs dak pmpn ni buat sbb assgmnt die je kot..sanggup kan buat ngn mamak..kalau korang mst………….smbunglah sendiri..hahaha

Perubahan di KL ni bnyak mengajar aku tentang pemilihan kawan..aku masih belum jmpe lg kwan yang betul2 leh buat kawan..calon tu ade la sket..tp belum leh btol2 cnfirmkan sbgai sahabat..sebab aku ni dak kg je..yang xbrduit..lain ngn dak kl ni..bebile nak duit je boleh..cm aku x..kne ade ms2 die nak mntak duit..so baru aku faham nape aku agak xleh masuk ngn dorang ni..sbb cre hidup dorang lain..n aku lain..aku nak biase susah..n dorang dah biase senang..kalau dulu kat kg,kengkawan aku sume susah2..n kami faham cmne orang yang susah sbb kami sume merasa susah..so kalau ade kengkawan yang susah kami tlg..mungkin korang xfaham sbb korang sume dak kl..walau xtlg 100% pn..tp kami akn cuba ringan kan beban dorang…

So…nnt aku post lak pasal kawan di kl ni ngn kwan di kg..post ni aku nak sedarkan pmpn melayu je..nak bercinta boleh..tp jangan nak gadai maruah..korang ingat korang dah tentu kawin ke ngn balak korang??haha..xkan..so jangan buat okay..

0 comments:

Post a Comment